دیجیتال فقط چیزی نیست که …

توماس داونپورت و جورج وسترمن، محققان دانشگاه MIT مقاله جالبی نوشتند که چرا این همه تحولات دیجیتالی در شرکت های مطرحی مانند GE، نایک، لگو و فورد شکست خورده. به نقل از این مقاله:

دیجیتال فقط چیزی نیست که بتوانید آن را بخرید و به سازمان متصل کنید.

Digital is not just a thing that you can buy and plug into the organization.

اگه خواستید این نوشته از سایت مارکتینگ تونز رو هم ببینید.


پی نوشت: بدرود استاد شجریان 🙁

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *