کسب و کاری که با معجزه تولید محتوا نجات پیدا کرد

قرار است امروز یکی از معروف‌ترین داستان‌های موفقیت یک کسب و کار در جهان را بشنویم. کسب و کاری که در شرف سقوط بود و توانست با وارد شدن به فضای آنلاین و استفاده از تولید محتوا نجات پیدا کند. قهرمان این داستان هم، یک سازنده استخر به نام مارکوس شریدان است.

قبل از شروع بازاریابی محتوا، در سال ۲۰۰۷ که اقتصاد همچنان خروشان بود، ما ۲۵۰ هزار دلار در یک سال خرج تبلیغات کردیم و توانستیم ۴ میلیون دلار فروش داشته باشیم. امروز، برای رسیدن به چیزی حدود ۵ میلیون دلار فروش، بودجه تبلیغات / بازاریابی ما نزدیک به ۲۰ هزار دلار در سال است.

این داستان جذاب رو سینا رضائی ترجمه کرده. از دست ندینش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا