قرار است امروز یکی از معروفترین داستانهای موفقیت یک کسب و کار در جهان را بشنویم. کسب و کاری که در شرف سقوط بود و توانست با وارد شدن به فضای آنلاین و استفاده از تولید محتوا نجات پیدا کند. قهرمان این داستان هم، یک سازنده استخر به نام مارکوس شریدان است.
…
قبل از شروع بازاریابی محتوا، در سال ۲۰۰۷ که اقتصاد همچنان خروشان بود، ما ۲۵۰ هزار دلار در یک سال خرج تبلیغات کردیم و توانستیم ۴ میلیون دلار فروش داشته باشیم. امروز، برای رسیدن به چیزی حدود ۵ میلیون دلار فروش، بودجه تبلیغات / بازاریابی ما نزدیک به ۲۰ هزار دلار در سال است.
این داستان جذاب رو سینا رضائی ترجمه کرده. از دست ندینش.