Google Keep

Google Keep یکی از ساده ترین ابزارهای مدیریت یادداشتها است، و من به شخصه اون رو برای کارهای روزمره به ابزارهای مشابهی مثل Evernote و Microsoft OneNote ترجیح میدم، چون:

  • هم ظاهرش و هم کار کردن باهاش خیلی ساده و راحته.
  • با استفاده از label (برچسب) و رنگ می تونید به راحتی یادداشتها رو مدیریت کنید.
  • روی مرورگر وب (کروم) و اپلیکیشنهای گوشی اندروید (اینجا) و آیفون میشه باهاش کار کرد و همه با هم همگام (Sync) میشن.
  • میتونید برای یادداشتها یادآور (reminder) بگذارید. برای مثال:
    • یادآوری مراجعه به مطب پزشک در فلان روز
    • یادآوری مصرف ویتامین D به صورت ماهیانه
    • یادآوری انجام کار خاصی در مکان خاصی (تا حالا از این ویژگی استفاده نکردم، احتمالا اون موقع باید GPS موبایلتون هم روشن باشه)
  • میتونید با استفاده از Checkbox باهاش فهرست کار (To-Do List) تهیه کنید.
  • میتونید اطلاعات رو با سایرین به اشتراک بگذارید. مثلا فهرست خرید روزانه رو با همسرتون به اشتراک بگذارید.
  • امکان پیوست تصویر و صدا
  • و خیلی چیزهای دیگه …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.