دیجیتال فقط چیزی نیست که …

توماس داونپورت و جورج وسترمن، محققان دانشگاه MIT مقاله جالبی نوشتند که چرا این همه تحولات دیجیتالی در شرکت های مطرحی مانند GE، نایک، لگو و فورد شکست خورده. به نقل از این مقاله:

دیجیتال فقط چیزی نیست که بتوانید آن را بخرید و به سازمان متصل کنید.

Digital is not just a thing that you can buy and plug into the organization.

اگه خواستید این نوشته از سایت مارکتینگ تونز رو هم ببینید.


پی نوشت: بدرود استاد شجریان 🙁

دعوت به گفتگو:

نقل قولها را معمولاً نمی‌توان به عنوان توصیه‌ای قطعی یا مفهومی علمی یا حتی یک موضع‌گیری مشخص در نظر گرفت. این نوع جمله‌ها، صرفاً تلنگری برای اندیشیدن، برای ساماندهی بهتر به دانسته‌ها و خاطرات و نیز بهانه‌ای برای حرف زدن با دوستان‌مان هستند.
بنابراین ابراز عقیده در مورد این نقل قولها، می‌تواند نقطه شروع مناسبی برای تمرین تفکر نقادانه باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا