مجله Economist حدود ۲ سال قبل مطلبی منتشر کرده تحت عنوان «چگونه اشکالات اینترنت رو برطرف کنیم؟». یکی از کاربران نکتهسنج ردیت هم از همین مطلب یک اسکرینشایت گرفته و تحت عنوان «ممنونم Economist، شما واقعاً میدانید اینترنت کجای مسیر رو اشتباه رفته» در ردیت منتشر کرده. همونطور که در عکس دیده میشه، به غیر از عنوان و چکیده مطلب، بقیه صفحه پر شده از انواع تبلیغات و باکسهای دعوت به عضویت و … همون چیزی که طراحان وب بهش میگن فراخوانی برای اقدام، Call-to-action و به طور خلاصه CTA، و البته تاکید میکنند که باید به اندازه و به جا استفاده بشه. وگرنه همینی میشه که میبینید!