دیدن صدای مشتریان (۱۹۹۵)

بعضی از مقالات هستند که طعم نابشون تا مدتها زیر زبون مغز میمونن. این مقاله از پروفسور زالتمن و همکارش از اون نوع مقالاته. در این مقاله یک روش تحقیق کیفی جدید در حوزه بازاریابی به اسم ZMET رو معرفی میکنه …

مشاهده و دانلود مقاله


مدتها بود که میخواستم که یک مقدمه / خلاصه خوب درباره این مقاله بنویسم، ولی فرصتی پیش نیومد. دیگه امروز بدون هیچ مقدمه ای اینجا میارمش تا بعدا سر فرصت همینجا این مقدمه رو بنویسم 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا