Google Keep یکی از ساده ترین ابزارهای مدیریت یادداشتها است، و من به شخصه اون رو برای کارهای روزمره به ابزارهای مشابهی مثل Evernote و Microsoft OneNote ترجیح میدم، چون:
- هم ظاهرش و هم کار کردن باهاش خیلی ساده و راحته.
- با استفاده از label (برچسب) و رنگ می تونید به راحتی یادداشتها رو مدیریت کنید.
- روی مرورگر وب (کروم) و اپلیکیشنهای گوشی اندروید (اینجا) و آیفون میشه باهاش کار کرد و همه با هم همگام (Sync) میشن.
- میتونید برای یادداشتها یادآور (reminder) بگذارید. برای مثال:
- یادآوری مراجعه به مطب پزشک در فلان روز
- یادآوری مصرف ویتامین D به صورت ماهیانه
- یادآوری انجام کار خاصی در مکان خاصی (تا حالا از این ویژگی استفاده نکردم، احتمالا اون موقع باید GPS موبایلتون هم روشن باشه)
- میتونید با استفاده از Checkbox باهاش فهرست کار (To-Do List) تهیه کنید.
- میتونید اطلاعات رو با سایرین به اشتراک بگذارید. مثلا فهرست خرید روزانه رو با همسرتون به اشتراک بگذارید.
- امکان پیوست تصویر و صدا
- و خیلی چیزهای دیگه …