۵۵ نقل قول درباره طراحی / قسمت چهارم: در مورد کاربران

همه ما گاهی به کمی الهام نیاز داریم. ما وب را گشتیم، متون کلاسیک را کاویدیم و برخی از مصاحبه های قبلی خود را مرور کردیم تا این نقل‌قول‌های الهام‌بخش و عمیق درباره تجربه کاربر (UX) و طراحی را به شما ارائه کنیم.
۱. سقراط گفت ، “خودت را بشناس” من می گویم، “کاربران را بشناس”. و اگر توانستید حدس بزنید؟ آنها مثل شما فکر نمی کنند. ~ جوشوا برویرSocrates said, “Know thyself,” I say, “Know the users.” And guess what? They don’t think like you do. ~ Joshua Brewer
۲. آیا می‌خواهید کاربران شما عاشق طراحی‌های شما شوند؟ عاشق کاربران خود شوید. ~ دانا چیزلWant your users to fall in love with your designs? Fall in love with your users. ~ Dana Chisnell
۳. ناراضی‌ترین مشتری‌های شما بزرگترین منبع یادگیری شما هستند. ~ بیل گیتسYour most unhappy customers are your greatest source of learning. ~ Bill Gates
۴. با آدمها صحبت کنید. بازخورد برای انسان است، بنابراین آنها را به همین ترتیب خطاب قرار دهید. از همان کلماتی استفاده کنید که کاربرانتان به کار می‌برند. ~ دن سفرSpeak Human. Feedback is for human beings, so address them as such. Use the words your users use. ~ Dan Saffer
۵. اطلاعات در مردم است، نه در ذهن شما. ~ ادوارد تی هالThe information is in the people, not in your head. ~ Edward T. Hall
۶. برای طراحی یک رابط کاربری آسان، به کاری که کاربران انجام می‌دهند توجه کنید و نه به آنچه آنها می‌گویند. ~ یاکوب نیلسنTo design an easy-to-use interface, pay attention to what users do, not what they say. ~ Jakob Nielsen
۷. طراحی رابط کاربری خوب به کاربران احساس قدرت می‌‍دهد که به طور مداوم به آنها کمک می‌کند که احساس کنند کنترل را در دست دارند. ~ جیم نیلسنGood UI design gives users a sense of power that consistently helps them feel in control. ~ Jim Nielsen
۸. طراحی برای یک مشکل کاربر که عمیقا درک نمی‌کنید، واقعاً سخت است. به احتمال زیاد وقتی با موفقیت برای یک مشکل کاربر طراحی می‌کنید که کاملاً مشکل او را درک کرده باشید. همچنین وقتی به تفکر درباره بررسی بدیل‌ها و رویدادها می‌پردازید، باعث خلاقیت و ابتکار بیشترتان می‌شود. این یک اثر عصبی است که خلاقیت را تحریک می‌کند. ~ کیتی موگال
counterfactual reasoning = فرایند ارزیابی ادعاهای شرطی دربارۀ احتمالات بدیل گذشته یا آینده و پیامدهای آنها
Designing for a user problem that you don’t deeply understand is really hard to do. You’re much more likely to successfully design for a user problem that you deeply understand. It also makes you more creative and more innovative when you do this kind of counterfactual thinking. It has a neurological effect that stimulates creativity. ~ Katy Mogal
  • در متن فارسی کلمات قرمز نشان‌دهنده مواردی هستند که ترجمه آنها نیاز به اصلاح دارد.
  • آیا ترجمه روان‌تری برای هر کدام از این نقل‌قولها دارید؟ کدام یک از این نقل‌قول‌ها حرف دل شما هم بود؟ آیا نقل‌قول الهام بخش مورد علاقه دیگری دارید که ما آن را اضافه نکردیم؟ در صورت تمایل می‌توانید در بخش زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: وبسایت ادوبی، بخش طراحی تجربه کاربر، قسمت ایده‌ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا